Kraków Fizjoterapia - Gabinet Ortopedii i Rehabilitacji

LEKARZ ORTOPEDA - LEKARZ OSTEOPATA
SPECJALISTA FIZJOTERAPII -SPECJALISTA REHABILITACJI
Nasi specjaliści zapewnią Państwu,
skuteczne i efektywne leczenie.
Ortopeda
FIZJOTERAPIA KRAKÓW
Masaż leczniczy, jeżeli wykonywany jest przez doświadczonego fizjoterapeutę z dużą wiedzą, może nie tylko przynieść znaczącą ulgę bolącym partiom ciała, ale również zrelaksować i wspomóc w rozluźnieniu mięśni ciała nawet po najbardziej wyczerpującym i stresującym dniu.

Masaż leczniczy
Największą popularnością, jeśli chodzi o masaż leczniczy, w ostatnim czasie cieszy się masaż leczniczy kręgosłupa oraz stóp. Aby jednak masaż leczniczy przyniósł oczekiwane od niego korzyści, koniecznie musi być przeprowadzany przez osobę z odpowiednimi kwalifikacjami, bowiem niewłaściwie przeprowadzony może niestety wyrządzić znacznie więcej szkód, niż przynieść pożytku. Taki masaż właściwie wykonany przyczynia się między innymi do przyspieszenia przepływu krwi oraz pobudzenia organizmu do wytwarzania endorfin, czyli hormonów szczęścia, działających przeciwbólowo i rozluźniająco.

Masaż leczniczy w wielu przypadkach wspomaga osoby zmagające się z uporczywymi bólami kręgosłupa. Choć często taki masaż stosowany jest u pacjentów zmagających się z rwą kulszową, to jednak nie oznacza, że idealnie nie sprawdzi się również przy innego rodzaju schorzeniach czy bólowych dolegliwościach. Bóle pleców najczęściej powodowane są przez:
-poddawanie ciała nadmiernym obciążeniom,
-wadami postawy (które często nabyte są w dzieciństwie, jednak z wielu przyczyn ich konsekwencje ujawniają się jednak dopiero po wielu latach),
-zbyt intensywnym i długotrwałym stresem,
-siedzącym trybem życia z niewielką tylko aktywnością fizyczną,
-nadwagą.

Oczywiście istnieje jeszcze szereg innych czynników, które mogą powodować bólowe dolegliwości kręgosłupa, jednak te wymienione powyżej występują zdecydowanie najczęściej.

Jest pewna grupa osób skarżąca się na to, że po masażu leczniczym na ich ciele pojawiają się siniaki. Warto jednak mieć na uwadze, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Jeśli na ciele po masażu pojawią się siniaki, oznacza to, że nie został on wykonany prawidłowo, a osobie go wykonującej zabrakło nie tylko podstawowej wiedzy, ale i umiejętności.

ORTOPEDA RUDNICKI
Doświadczonych ortopeda traumatolog przeprowadza diagnostykę, leczenie i szczegółowe monitorowanie pacjentów z chorobami narządu ruchu, zaburzeniami i uszkodzeniami układu mięśniowo-szkieletowego.
Wykonanie studio GAMA 2016
Ortopeda
ZABRANIA SIĘ KOPIOWANIA I POWIELANIA
MOTTO
W naszej placówce medycznej kierujemu się mottem "Medicus curat, natura sanat – lekarz leczy, natura uzdrawia."
Rudnicki
Wróć do spisu treści